torsdag 14 maj 2009

Nästan 2 veckors vila från bloggen

Nu har jag inte varit in på bloggen på nästan 2 veckor så de börjar väl vara dags att göra ett litet inlägg. Jag har praktik på Ankaret och nu verkar det som om jag blir kvar där ett tag till på praktik först sen sommar jobb. Riktigt roligt att ha något meningsfullt att fylla dagarna med men jag har varit väldigt trött på kvällarna. Nog om de, jag fick en beställning på ett kort till en kille som fyller 10 så här blev det

Stämplarna kommer från Magnolia
Nu är det dags att sova så man orkar med dagen som kommer.

2 kommentarer:

  1. Hej! Jo du han växer så det knakar =)
    Ankaret, är det förskolan eller? Skönt att syssla med nåt. Få se hur det blir för oss barnskötare, verkar ju som om alla ska sägas upp och ersättas med förskollärare, men vi får väl se. Nu ska jag gå ner och se så ska det låta, vi får höras!
    Kram

    SvaraRadera
  2. snyggt kort:-)
    //TJ

    SvaraRadera